Person L

Jag är så sjukt glad. Och nöjd. Och förväntansfull. Och pepp. Don't ruin it. Not now.


Frizon var både grymt och grymt och båda stavas nästa lika. (Jag tänkte bli lite gåtfull här..)

Annars var Ante grym. Inte så överraskande men nytt för i år var "SUCK MY TOE!" och många andra sjuka uttryck. Bästa konserterna var John F Karlsson, Starfield och Immanu el. Köpte tillochmed John F Karlssons EP, men han var så sjukt grym. Dock var vädret inte det bästa och mina tygskor är numera förstörda. Annars träffade jag många trevliga människor, Alex och Richard, Stephanie och Denise, Jeanine m fl :)

Idag träffade jag Jenni och Viveka. Vi fikade med scones, te, kakor och cider. Det var jättetrevligt att träffa dom igen och både jag och Viveka är faktiskt pepp inför skolan. Sista året av läxor, pina, pest, skratt, äckelmat och mycket annat. Jag tar studenten i vår. Hjälp!

Label them with stars, the snow white and the red from your days, the hard.
All eyes on me, there is no doubt you've got to start out.
Take all the samples you need. Put the needle deep to clear the doubts.

Person L - John F Karlsson


Bye

Los comentarios
De: Evelina

FRIIIIZON! :D

2008-08-12 @ 00:12:55
URL: http://ewwwe.blogg.se/
De: mathilda

wihoooooo

2008-08-12 @ 00:16:26
URL: http://johanssonmathilda.blogg.se/
De: felicia

jag är glad att du är hemma igen, har saknat hjärtat ur mig efter dig och e-dog!

2008-08-12 @ 21:31:45
De: felicia

1. du är så snäll :D men jag tror dig inte riktigt tyvärr :( haha

2. okej, skriver upp det i min anteckningsbok av luft just nu! :O

kramsi

2008-08-12 @ 21:38:58

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0