Good way of life

Okej, för alla otåliga så ska jag ta och uppdatera.. Jag har blivit väldigt seg på det på sistone men orkar inte..

Kom igår hem från Öland. Där har jag varit nu en vecka med min trevliga lilla familj, strålande sol varje dag så vi gjorde inte annat än att ligga vid stranden. Jag hoppas jag har fått någon färg i alla fall. Inte min starka sida, men man hoppas ju.. ;)

Snart är det Frizon och jag måste erkänna att jag inte är så tagg som jag brukar.. men det är ju bättre att åka dit med låga förhoppningar och få en glad överraskning än tvärtom, så inte mig emot ;) Det är typ inga bra band, inte många man känner men det kanske ändrar sig. Om inte annat så räknar jag med att Antes Talkshow kommer lysa upp mina dagar.

Idag ska jag träffa Felicia på Bacino. Kan inte bli bättre ;) Fast idag skippar jag latten och tar en choklad tror jag, om någon var intresserad .. :P Sedan blir det födelsedagsmiddag hos mormor :)

Dagens film: The Holiday, finns ingen mysigare!!

pussokram

Los comentarios
De: ilse

aaawwww I love the holiday, så söt. Alltså Jude Law, så jävla snygg i den filmen :D gaaah!!!!

2008-08-03 @ 15:59:22
URL: http://outcast.blogg.se/
De: Felicia

haha, mucho trevligt! kul att vi ska se filmen imorgonigen haha! :D jag är alternativ och tycker därför att jack black är både söt och sexig.

2008-08-03 @ 16:52:47
De: ewwwwwwwwe

hahaha, var felicia seriös med jackie? haha, luuky me jag slipper den filmen ännu en gång! pussinutti

ps1. jag diggade din kommentar i min blogg

ps2. har jag glömt bort, haha!

2008-08-03 @ 22:11:46
URL: http://ewwwe.blogg.se/
De: Anonym

jag menade inte att jag hade glömt bort din kommentar utan varför jag skulle ha ett ps2. tror det var för att säga att jag tycker du ska ha kort!

2008-08-04 @ 00:23:53

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0