Come away with me

Hektisk helg AB, sena nätter, degiga dagar, vilda Wulkaner och party. Wiho. Var riktigt najs hos Felicia igår natt. Började med middag, paj, och av någon anledning blev jag mobbad efter de.. tänker itne dra upp för mycket detaljer.. Sen kom lite fler folk och började dricka och ha sig :P Felicia och hennes bröder blev nog mest packade, helt vilda människor, men det var kul. Sen fick jag och Felicia aldrig gå och lägga oss när alla hade gått och de bara var jag, Felicia, Leo, Jonte + kompisar.. Men det var kul i alla fall.

Nu är jag astrött, vaknade 9 imorse. Därför ska jag nog bara ta de lugnt ikväll.. Kolla in min pappas nyinköpte grejor från Kina ;D

bye,



Come away with me and we'll kiss
On a mountain top
Come away with me
And I'll never stop loving you

I wanna wake up with the rain
Falling on a tin roof
While I'm safe there in your arms
So all I ask is for you
To come away with me in the night
Come away with me

Norah Jones 

Los comentarios
De: felicia

WOHO! :D

2008-09-01 @ 15:10:42
De: Felicia

Pie-monster! :O

2008-09-06 @ 13:04:28

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0