I know you're there..

Var på maskerad/18årsfest för Fanny och Unn igår :) Temat var crazy/cirkus typ.. jag, Malin och Malin tänkte dra dit som akrobater, men det förstra M Blom gör är att byta skor från gympaskor/converse till pumps och ta av sig benvärmare.. vilken akrobat alltså! Så då var jag och M Björk ensamma akrobater. Det var inte så många som hade tagit temat på allvar, de flesta var rätt vanliga så jag kände mig lite halvt mobbad, men ändå :) Tyvärr hann jag ju stanna i drygt en timma bara eftersom mina bussar går så sjukt bra, men det var trevligt i alla fall.

Skärholmen idag med mamma och Linn. Vi skulle handla kläder till fasters bröllop, vilket är jättetrevligt. Fina kläder heeelt gratis. Köpte en tunika/top/linne-greja från vila, svarta pumps från DonDonna och ett armband från wedins :P Weeei :)

Bye,


Los comentarios
De: Tove

hello =).
Låter skoj d där. Bra att du tog temat på alvar hihi. kraam

2008-05-05 @ 00:06:06
URL: http://www.nogg.se/losthighway

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0