Gotta let it out

Aw, vad jag har träningsvärk i magen!! Igår var det magträning på dansen plus att jag tränade massa hemma. Gjorde väl minst 80 sit-ups i alla fall. Så jag är ingen kan säga att det är p g a att jag är otränad:P

Efter spanskan drog jag och Jenni till Wayne's efter ett alldeles för långt snack med vår käre Lautaro. Köpte en Soyalatte. Mucho mucho rico:D Sen träffade jag Carro och Elli. Var alldeles för länge sen jag träffade dom. Så det var vääldigt trevligt måste jag säga. :)

För övrigt har dagen varit som alla andra typ. Förutom en liten händelse som jag sent kommer glömma. Mina KÄÄRA vänner Jenni, Viveka, Josephin, Felicia, Nanthin, Anni, Gustav mm GLÖMDE bort mig!! När vi skulle gå till idrotten skulle jag bara gå på toa innan. När jag kommer ut är ALLA borta! Jag försöker ringa dom, men ingen svarar. Som tur är så kommer jag på att tänka på vår käre Ilse som faktiskt svarar med ett asgarv när hon får reda på att stackars lilla mig är helt bortglömd och ensam. Kommer aldrig glömma det!!

Bye, nu ska jag träna på ungefär 75 glosor som jag dessutom ska kunna böja i 4 tempus med diftongeringar och oregelbundna verb och reflexiva verb.. wiiiiiie!not.

Los comentarios
De: Josephin

förlåt Josse!!! :(

2007-09-19 @ 18:34:22
URL: http://josephinnordin.blogg.se
De: Viveka

Haha det var lite roligt, vi ska försöka att komma ihåg dig nästa gång ;)

2007-09-20 @ 18:44:07
URL: http://vivekaahlstrand.blogg.se
De: nanthin

hahaha :P

2007-09-24 @ 18:50:19
De: nanthin

Nej jag är inte med barn :P haha, hoppas ja inte :O nemen, de låter som att jag skriver om thea som att hon är mitt barn o inte min hundvalp :P haha!

2007-09-25 @ 20:46:06
URL: http://nanthing.blogg.se
De: Anonym

uppdatera din bajs

2007-10-15 @ 12:50:29
De: Ilse

HAHAH men det va ju as kul :D

2007-10-17 @ 16:31:40
URL: http://svartgummianka.blogg.se

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0