You already take me there

Nationella prov i matte idag. :S Gick faktiskt förvånansvärt bra med tanke på att jag faktiskt inte hade pluggat någonting. Sedan var det lunch. Och en liiiiten fråga till mattanterna; NÄR exakt blev jag glutenallergiker OCH vegetarian? Jag är faktiskt bara laktosallergiker, jag lovar. Jag fick äta någon äcklig böngryta, no me gusta böngryta..
Sen var det debatt igen. Vi skulle komma fram till en kompromiss. Vi lyckades faktiskt! I'm chocked!

Våran snurriga sam/engelskalärare har faktiskt fått en lysande bra idé, som omväxling. SPMe1 drar till London för en dag! (2 om vi får vår vilja igenom) Vi skulle typ gå runt på parlamentet och sen få ett par timmar ledigt i London, asskönt! Vill verkligen åka dit nu!

Have a nice day.


When I've been knocked out of the race
I've been a fool for long enough
To fight it, to fight it
It's in your arms I find my place

- Switchfoot<3

Los comentarios
De: Evelina

Vilken Switchfoot låt är det där? ;)

2007-05-08 @ 22:39:35
URL: http://ewwwe.blogg.se

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0