The fatal wound

Var igår på rockkväll med mina kära clasmates. Några andra clasmates + kompisar var nämligen värdar och skulle spela själva. JAG ÄR SÅ GRYMT IMPONERAD! Dom var typ asbra, Black Bra. =D

Först var Josephin, Felicia och Gurri hemma hos mig och vi lagade mat och så. Sen drog vi till Västergårds-gårn. Det var jättekul för Nanthin (Black Bra) var jättespeedad, kunde typ inte stå still :P Först var det nått band som hette nånting med Criminal.. hm, kan inte stava till det xD men de var faktiskt bra, och sen kommer Black Bra och äger! Sen så kom det nått band som inte riktigt var vår stil, så vi drog lite tidigare än det var tänkt, men det var kul så länge det varade =) Så jag drog hem till Bine en snabbis för att vänta på 23.07-bussen. Där var det massa skojigt folk faktiskt, vi fikade och sen var jag tvungen att dra =S

Idag har jag inte gjort någonting.. bara suttit framför TV:n och väntat på att folk ska komma. Några kompisar ska nämligen hem till mig och kolla på Eurovision Song Contest och sedan sova över ;D Kommer bli grymt kul!

Have a nice day!

son of sorrow
staring down forever
with an aching view
disenchanted
lets go down together
with the fatal wound
-Switchfoot<3

Los comentarios
De: nanthin

jag hade en helt underbar kväll! hoppas ni cokså hade det! ;D

2007-05-13 @ 17:03:55
De: Felicia

Det var en mycket trevlig dag :)

2007-05-17 @ 20:58:59

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0