Meant to live

Nys nys.. jag börjar få tillbaka min efterlängtade gräsallergi som jag tycker så mycket om.

Gårdagen spenderades en massa på stan med Nanthin :D Det var mucho mucho trevligt. Jag fik mig ett par nya jeans och Nanthin köpte en assöt tröjklänning ;D Sen prövade vi en massa massa bikinitoppar och förvånande nog så satt bandeau-toppen bäst på mig :O Så jag köper nog förmodligen en sådan när pengarna rullar in. Frågan är ju mönster.. nån som ser någon het sådan så är det ju bara att säga till ;D


  JosefineDegeryd    NanthinGunnfält

Idag hade jag betygsnack med Anders, min käre hatlärare. Ingen annan lärare har någonsinn gjort mig så arg, men idag var han faktiskt riktigt snäll. Fast virrig. För han visste inte om det var jag eller någon annan som fick MVG på samprovet.. knas där.. så när han sa att jag låg på ett preliminärt MVG i samhällskunskap så studsade jag in i klassrummet. Sedan åt jag, Felicia, Josephin och Ewwe lite Nancy's-mat vis maren. Mucho mysigto. 

Snartärdetsommarloooooov!

 


Los comentarios
De: AnonymAndersHatare

Jaa, Anders han kan ta något och stoppa upp något på ett lämpligt ställe! Men nu har jag hämnats på honom genom att skriva en elak krönika om honom! GRRR.

2007-05-23 @ 22:55:19
De: nanthin

haha, anonym anders hatare tror jag är likka fröken wulkan ;) jo tack de va trevligt på stan! haha snygga pics! :P

2007-05-24 @ 18:03:00

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0