Let your love be stronger

Idag hade min kära syster konfaavslutning. Det var ganska trevligt, för de gjorde massa dramer och sjöng och var söta och så :) Var en allmänt glad och mystrevlig dag. Träffade lite kompisar och andra trevliga människor.

Nästa vecka kommer bli råhektisk:
Betygsavgörande historiaprojekt ska inlämnas,
ett megakonstigt Matteprojekt ska inlämnas,
en askomplicerad och invecklad Naturlabb ska inlämnas,
ett betygsavgörande Spanskaprov ska skrivas,
en jätteamatös-Konsert i Estetisk Verksamhet ska hållas.
Och ingen av inlämningarna har jag börjat med. Och jag har inte pluggat något på provet heller. Bara spelat lite bas och så..

Jag ÄLSKAR min mya dator! Den är het.

Have a nice day.


Los comentarios
De: Ewwe

Du har inte berättat att du redan har fått din dator?! :O

2007-05-28 @ 20:20:44
URL: http://ewwwe.blogg.se

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0