Dirty Second Hands

Jag måste be så mycket om ursäkt röda (igår) VI vann med 4-2 över ER ;) Så hoppas ni är nöjda nu.. har fått lite klagomål :P

Missade bussen imorse så jag hann inte göra den sista bilden på digitala fotot :S Ville ju göra en filmaffisch, men det blev ju inget med det :S Men hann i alla fall göra fotoprovet med alla rätt och Tre Låtar på radiogrejen :) Asbra för jag var ¨så oförberedd. Bara satte mig och svamlade xD Kommer nog inte få så bra på de, men har ju i alla fall mitt radiorepotage och intervjun som tydligen blev bra :)

Efter medieproduktionen drog jag och Viveka ner på stan. Vi skulle ju inte hinna äta eftersom kön på Nancy's var en mil lång så vi köpte några frallor på Konsum och lite yoghurt. Eftersom jag är laktosintolerant så kunde ju jag inte bara ta med mig en drickyoghurt utan jag fick gå runt där med min lilla 4-pack småyoghurtar xD Felicia: "Du är så sööt" hela tiden ;P Sen satt vi och åt lite inne på teatern, vi skulle kolla på treorna som satte upp Gökboet. Den var faktiskt ganska bra :)

Sen drog jag och Viveka hem till henne och gjorde färdigt historiaprojektet. Det blev ganska bra tror jag :D Asbra eftersom den är värsta betygsavgörande. Men vi hade i alla fall askul. Tog massa bilder på oss som vi ska sätta in i projektet, preciiis som Johanna ;)

V               J                 J           V         V            J           J         V

Have a nice day, det ska jag för jag har värsta sovmorgon imorgon :D

Los comentarios
De: Viveka

hmm.. 5-2 blev det väl ändå =P jag gjorde ju också mål haha

2007-05-31 @ 21:46:36
URL: http://vivekaahlstrand.blogg.se
De: Anonym

haha ja 5-2 blev det ;)

2007-06-01 @ 17:03:23
De: Wulkan

Du är söt hela tiden ;) haha
Tuffa bilder också ;)

2007-06-03 @ 17:56:24

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0