I'll come to you

hm, så kommer man hem från en helg på Öland. Var mycket skönt ibland, vi drog ner till stranden och så. Annars var det lite dött .. ibland. Var på en liiiiten konsert på fredagkvällen.. tror jag det var. Var bra, känner gitarristen så..:) Annars är det enda jag har att berätta om den helgen att jag jag har övningskört två gånger, en ganska bra gång och en ganska misslyckad. Råkade bara köra ner i diket en gång och sedan få motorstopp på en 90-väg. Bravo mig! Annars är jag obesegrad i Yatzy. Skitbra. Utmaningar välkomnas :P Kanske. Är för övrigt dödligt trött, vilket kanske märks.

Have a nice day.

Los comentarios
De: Jennifer

hahahha.... HAHHAHA döör :D motorstopp :D

2007-06-27 @ 13:00:24

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0