Stanna hos mig

Ja så var man tillbaka i skolan. Ännu en samhällslektion man fick sitta och lyssna sig igenom. En medielektion som gick hur snabbt som helst. Sen var det matte. Jag tycker ju normalt att våran lärare ser ut och beteer sig som den galna vetenskapsmannens fru och är allmänt knäpp, men denna vikarie vi hade idag är ju.. a.. Okej, han kanske är ganska normal, men han kan ju knappt prata! Han mumlar i något litet hörn om några potenser. Seriöst, det han skrev på tavlan lärde jag mig i ungefär åttan? Tack så mycket för hjälpen. Men jag höll mig för garv. Det är stort. Han babblade heeela tiden på om att vi var så duktiga som hade valt Matte B, men vadå? Det ingår i våran kursplan, det är OBLIGATORISKT. Haha, heelt lost människa.

Sen drog jag och Felicia ner till gymmet. Var där i 1,5 timma och hon pressade ner min rygg så att jag nääästan låg parallellt med benet när jag stretchade i fjärde position :D Kändes skitbra! :D

There's always something in the way

Bye,

Los comentarios
De: Felicia

haha, jaa Lalle var en lustig figur ;D Jaa, och du är vig + ;D

2007-12-10 @ 17:52:49
URL: http://feliciawulkan.blogg.se
De: Josephin

my god! jag vill också kunna vara så vig! vill också träna:/ snygg till sommaren vettu.

2007-12-10 @ 19:40:57
URL: http://josephinnordin.blogg.se
De: Josephin

Josse... du har en skruv lös. Du är redan mkt snyggare än mig! kolla på din kropp, sen på min. I just want to die.

2007-12-10 @ 21:30:42
URL: http://josephinnordin.blogg.se
De: Jennifer

hahaha skryta! om både dina mattekunskap och vighet ;D

2007-12-11 @ 13:20:46

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0