Soul meets body

Det regnar så sjukt mycket. Det är iiiiinte bra, eftersom jag måste gå hem i mörkret. Det innebär att jag ungefär plaskar runt i vattenpölar eftersom jag inte ser vart dom är. Det innebär att jag blir väldigt blöt om mina stövlar och mina ben. Det är inte mysigt alls. Men det är värt det om man får sitta 2 timmar drygt på världens bästa (och dyraste:/) kafé med Felicia Marianne Wulkan :D Det är sjukt hur mycket man kan pladdra på alltså. Våra munnar går i ett, men så är vi ju tjejer också.

Dagen var annars väääldigt slapp. Vi har tre lektioner på måndagar. Den första blev inställd för att våran lärare var sjuk, vilket var väääldigt kul för då satt jag, Viveka och Malin Blom där i en timme och en kvart och väntade på median. På median skulle vi börja med vårat arbete, men jag kunde inte göra färdigt eftersom min companion inte kom :P Men det fixar sig på onsdag :)

Har haft få luncher som var så roliga som dagens. Jag och Malin satt och mer eller mindre grinade av skratt till Vivekas berättelser om hennes strapatser. Som när hon fick en symaskin i huvudet, eller när hon klippte av telefonsladden och höll på att ta livet av sig (oavsiktligt) och när hon dök ner från en våningssäng.. den människan är otrolig!!

Sen var det matte. Gick ganska bra och börjar få in det nu. :) Men tyvärr glömde jag träningskläderna så dagens gymmande blev tyvärr inställt :(


Bye,

Los comentarios
De: Felicia

jaa, haha. 2 timmar ;) haha och personalen blev irriterad :P haha, kommer inte våga sitta i det där rummet igen :P

2007-12-03 @ 18:38:02
URL: http://feliciawulkan.blogg.se
De: Anonym

LÄST!

2007-12-03 @ 19:13:28
URL: http://ewwwe.blogg.se
De: N.

haha. dom historierna vill jag höra :D

2007-12-03 @ 19:41:04
URL: http://nanthing.blogg.se

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0