Silent night

Aa, så sitter man här. I skolan och väntar på att B-gruppen ska sluta. Själv går jag i A-gruppen och eftersom jag redigerade ganska mycket på infofilmen så slipper jag vara kvar :D

Idag har varit en ganska bra dag. Förutom bajs-naturprovet imorse. Gick verkligen piss, blir glad om jag får VG. Nej, natur och jag är inte kompisar. Däremot hade det gått jättebra på matteprovet :D VG+ och nära MVG :D Det är lycka, eftersom Matte B ändå är ganska svårt. Sen fick vi VG+ på våran infofilm med. Men så är han ju ganska petig med :P

Snart bär det av hem till Felicia med några i klassen på julfika. MUMS, jag har tagit med världens godaste pepparkakor. De är köpta of course och igår när jag var ensam hemma så käkade jag asmånga, vågar inte ens avslöja antalet här XD

Senare ikväll ska jag på julfest i kyrkan, vad du än säger Jenni!!! Och man skulle ha värsta kläderna på sig XD men eftersom de enda "värsta kläderna" jag har är min ljusguldiga tunikagreja och min balklänning så blir det den ljusguldiga. Min balklänning är liiiiite för mycket "värsta".  Hoppas i alla fall på en skön kväll, god mat och massa kul.

Bye,

btw så har mitt ljumskeont börjat gå över! LYCKA :D jag kan i alla fall gå utan att dö :)

Los comentarios
De: Jennifer

hoppas du hade kul på "festen" hahhah, retas. men nu har jag blogg

2007-12-15 @ 18:55:24
URL: http://jenniferjonasson.blogg.se

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0