Let go!

Svenskaprov idag.. gick sådär, blir nog inget MVG i alla fall :( Typ glömde massor på kreativitetsavsnittet och det var ju inte bra.,.

Sen gick jag till skolsköterskan med min kära inflammation och fick tre tabletter jag skulle ta och då blev det perfa! Sen gick det över och det började göra ont igen. När jag skulle ta mig den låååång (not) vägen från uppfarten till sidodörren som är närmast så såg det väl mer eller mindre ut som om jag var värsta krymplingen XD underbart.. men nu har vi i alla fall varit på apoteket och köpt tabletter :) och haft vääärsta bråket dessutom. Ojojoj, det var inge roligt alls. Men nu är allting frid och fröjd igen.

Det skönaste är att nu har jag bara ett litet glosförhör som säkert inte ens kommer att bli av att klara av innan det blir LOOOV! Vilket innebär jul, nyår, UNITE, filmkvällar med tjejerna och tjejträff med tjejerna från gamla klassen :D

Bye,

Los comentarios

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0