Grey Room

Igår var det en helkul tjejkväll hos Anna. Alla i det gamla tjejgänget var där, Jenni, Lollo, Fiia, Anna, Emma, Carro, Elli och jag. Vi körde Våghals, ett spel som är som sanning och konka men det är med förbestämda kort. Egentligen vet vi ju typ allt om alla, men det var grymt kul ändå. Roligast var Emma som skulle stå på alla fyra och svanka så mycket som möjligt. Bara det att hon kunde inte svanka så Fiia fick ha svanklektioner med henne :P Sen var Jenni sjukt rolig när hon skulle härma en säl som hade kommit bort från sin familj eller något sånt. Och fulast var lugnt jag när jag "blödde näsblod". Då var jag tvungen att sitta med papperstussar i näsan medan alla skulle ta kort.
Det var sjukt kul att träffa alla igen och många sjukt fula kort blev tagna, många på mig. :P

Sen följde Elli med hem och sov över så sjöng vi lite på morgonen innan hon åkte hem. Det är våran grej typ. För vi sjunger jämt när vi är hos mig.

Och jag har ju blivit förfrågad att sjunga O Helga Natt på en julotta. Okej.. det är typ en svår låt, mycket höga och låga toner plus att man måste typ sjunga opera XD Men visst, jag tackade ja. Man kan säkert lära s

Los comentarios
De: nanthin

vad kul:D

2007-12-24 @ 10:15:18
URL: http://nanthing.blogg.se

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0