Gotta go my own way

Så har ännu en tråkig, värdelös dag gått. Det enda värt att nämna var att Blixtarna kom förbi. De är kompisar till familjen och när jag satt i min ensamhet och sjöng singstar High School Musical så sa Jacob 6 år; "Vad fint du sjunger". Det var ett sånt där tillfälle där han var sådär jättesöt och man hade lust att grina för han var så söt. Men det gjorde jag inte, jag gav honom bara en kram. Innan så gick jag och mamma en promenad, men då fick jag tillbaka värken i höften så vi gick inte så långt :/ Känns som det aldrig kommer gå över. Jag kommer få äta de där tabletterna hela mitt liv tills jag blir beroende och ändå inte kan sluta. Typ.

Imorgon får det bli ändring på mina ensamma tråkiga dagar. Imorgon är det Stockholm med Felicia och Josse! Och då ska jag shoppa och bli glad!

Bye,

Los comentarios
De: Felicia

jaa, då ska du shoppa och bli glad ;D

2007-12-27 @ 20:50:03
URL: http://feliciawulkan.blogg.se

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0