Glorious

Imorse väckte pappa mig 04.30 för att vi skulle till julottan. Då jag skulle sjunga solo till O Helga Natt. Det gick asdåligt, jag darrade som ett asplöv och hade verkligen ingen styrka. Då var det inte kul! Även om alla säger att det går bra så, vad ska dom säga? De måste ju typ det :P Men men.. det var inte det värsta.. Vi hade två stycken i publiken som bara gjorde det ännu jobbigare! En av lärarna på våran skola, en MUSIKlärare.. och en annan som jag helst hade sluppit att sjunga inför..

Igår fick Linn ett singstar så nu sitter jag, Linn och hennes kompis Mimmi och sjunger ;D

Bye,

Los comentarios
De: Anonym

Du sjöng visst bra din bajs!

2007-12-25 @ 23:15:44

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0