From where you are

YES, äntligen en ändring på min tråkvardag!! Jag, Felicia och Josse drog till Stockholm över dagen för lite shopping. Först drog vi en runda på Söder där det inhandlades byxor till mig och Felicia och två toppar till Josse. Wow, mina första Cheap Monday :P Stoooooort! :P Dock är jag liiite halv över att jag har så korta ben att storlek 30 i benlängd faktiskt passar och blir över :/ Men men, livet är hårt. Sen drog vi till Åhlens och köpte en mascara, min käre Clinique High Imoact Mascara! Det behövdes vekrligen. Sen tänkte jag och Felicia dra med Josse till Kungshallen för att visa henne vääärldens godaste Satay Chicken. Men när jag och Felicia kommer fram till disken finns ingen Satay Chicken. Då bestämmer vi oss för en Chick. Så då beställer vi den ganska tjuriga över att vi inte får äta den godaste maten i världen. Precis när våran mat är nästan klar så ändras matsedelskylten och plötsligt så ser vi en assmarig tallrik med Satay Chicken och då blir vi inte liiite sura! Men Josse som har passat bordet får en god Satay. Fast våran Chick var god ändå. Och asstark. Men sen drar vi till Gallerian i alla fall och ajg får tag på 2 tröjor :) Och så var vi klara:) Så jag är mycket nöjd med dagen.
Summering av shoppinginköp: 2 tröjor, 1 par byxor, 1 mascara. Och maaaat! :)

Det var nog segaste shoppingturen på länge, jag hade ont i höften och i ryggen, Felicia hade ont i halsen och kunde knappt prata och hade smittat av sig på Josse som knappt kunde prata heller och hade feber. Yey.

Sen blev det en mycket trevlig snabbvisit hos Bine :D Blev lite mysfika och manekängande, för det visade sig att hon hade också gått runt i sthlm :)


Bye,

Los comentarios
De: Felicia

Vi hade jätte mysigt :D

2007-12-29 @ 00:57:04
URL: http://feliciawulkan.blogg.se
De: Felicia

fast surt var det där med kyklingen var så himla sugen på jordnötssåsen :/ äschäsch

2007-12-29 @ 00:58:54
URL: http://feliciawulkan.blogg.se
De: Josephin

haha, jag visste inte att ni ville ha den där maten :P jag bara tog ngt från menyn ^^ flyt man kan ha!

2007-12-29 @ 18:46:55
URL: http://josephinnordin.blogg.se
De: nanthin

sjukisar :D fifi smittade mig me ;) :(

2007-12-31 @ 13:02:28
URL: http://nanthing.blogg.se

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0