Elephant

Idag var en riktig pain in the ass (hip) att gå hem från bussen. Hade sjukt ont i höftmuskeln igen och när mamma såg mig skrattade hon typ när hon såg hur mycket jag led:P Schysst mamma man har .. :P Men hon ringde i alla fall till sjukvårdsupplysningen och de trodde att jag hade muskelinflammation i höften. YEEEY. not. Så nu måste jag antingen ta värsta salvan eller ta Voltaren och inte vara med på gympan eller dansen tills det har gått över. Har det inte gjort det efter några dagar måste jag uppsöka läkare :O Värsta radikalt..

Idag blev det fika igen. Med Felicia och Josephin. Vi hade astrevligt förutom att en viss PH skulle stressa iväg alldeles för tidigt. Det var verkligen radikalt mot vad jag och Felicia brukar göra.. en gång hörde vi några mes-praoare säga att "de har faktiskt suttit där i 2 timmar nu..". Ja? Vad brukar man göra på fik? Typ sitta i timmar, fika och snacka om allt. Och det tar tiiiid!

Sen har jg inte gjort mer än att typ bada fotbad, använt min nya lotion för shimmrande hud :P Den är skitbra.

Bye,



Thank you for letting me be happy, now I want to live my life without you. Thank you.

Los comentarios
De: Felicia

haha, de sa faktiskt TRE timmar :O fast vi hade bara suttit där i två :P jaa, stressa, stressa är inte direkt våran sång ;D

2007-12-17 @ 19:09:20
URL: http://feliciawulkan.blogg.se
De: Ilse

HAHA men det är mysigt att sitta och snacka länge, får följa med er dit snart :)

2007-12-17 @ 23:59:20
URL: http://outcast.blogg.se

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0