Diamond dogs

Hm, hur kul är det egentligen att vara sjuk? Man vaknar vid 9 av att min käääre bror sätter på tvn på högsta volym. Skriker att han ska sänka, även om det är halsen som gör ont. Ligger en timme i sängen, försöker i en timma att sova men går inte eftersom att det sänkta tv-ljudet ändå tränger in i mina öron. Går upp och sitter och kollar på "Totally spies" i någon timme innan jag går och äter frukost. Sen sitter man framför tvn heeela dagen och enda "Totally spies"-breaket är "Våra bästa år"- Men nu vet jag i alla fall vem som är mördaren! :D Sen har man inte gjort mycket mer.. sovit lite granna.. intressant dag..vill till skolan och fylla min hjärna med lite nya kunskaper.. i alla fall inte ligga hemma och dö..

Bye,

Los comentarios
De: nanthin

Jo jag vet ;) nej det har jag inte, men borde kanske göra det då ? :D

2007-12-08 @ 18:50:31
URL: http://nanthing.blogg.se

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0