Det är så jag säger det

Gissa vem som inte får gymma idag? Gissa vem som har sjukt ont i halsen? Gissa vem som inte kommer kunna göra färdigt sitt mediearbete i tid? Jo, JAG! Det känns inge vidare faktiskt, så imorgon stannar jag hemma. Jag går ändå bara runt och gnäller hela dagarna.. tänker man efter så gnäller jag sjukt mycket. Bäst att inte tänka efter.

Idag skulle det ske, jag skulle ha mitt första prov i Matematik B. Jag hade fasat inför detta i år och dar ungefär eftersom jag inte hade pluggat så mycket och det är så sjukt mycket att hålla reda på. Men guess what? Jag tror det gick riktigt bra:D Bättre än förväntat i alla fall. Jag hoppas starkt på ett VG, men vill självklart ha MVG.. men det är nog bäst att inte hoppas på det, Jag blir bara så besviken.
Jag stannade i alla fall hela dagen, tack vare Vivekas muta som var riktigt god. En "halstablett" från Läkerol, en sån där splittad ni vet, med lakrits och hallon!! <3 I looooove them!! Dansen gick väl som vanligt, inte så mycket att göra när man har gjort färdigt kombinationen. :) Men det är skönt i alla fall. Förutom att vi skulle tydligen visa upp den för vår egna OCH andra gruppen. Fatta vad pinsamt!? Men jag har ju i alla fall Viveka och Nanthin. Utan dom, never!

Förlåt Björk att jag inte kommer till skolan imorgon. Har faktiskt riktigt dåligt samvete. Men hoppas det går bra :)


Bye,

Los comentarios
De: Felicia

Jag fick inte gymma :( ;) haha

2007-12-04 @ 18:58:53
URL: http://feliciawulkan.blogg.se
De: malin

Äh jag klarar mig förhoppningsvis ;)

2007-12-04 @ 19:55:23
URL: http://bjooork.blogg.se

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0