Coconut skins

Today has certainly been okay ;D Är så sjukt glad faktiskt. Naturen gick sååå mycket bättre än förväntat och jag satt med tjejerna jättelänge och pratade i forever om hur mycket grejer som helst och allt vara bara perfekt. Pappa kom till och med ihåg när han skulle stå på busshållsplatsen.

Och snart är det jul. Har inte köpt en enda julklapp eftersom jag är råpank. Så jag kommer, om det inte händer något mirakel, inte att köpa några i år. Bara till Ewwe, efter jul. När jag får mina pengar :P Känns lite snålt, men vad ska man göra? Måste skaffa ett jobb har jag kommit på.. för jag är i desperat behov av pengar. Egentligen inte så mycket, men annars får man föräldrarna tjatande också. Vet dock inte vart än.. men någonstans borde de behöva någon som jag :)

På fredag slutar jag skolan. Underbart!

Bye,

Los comentarios

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0