Broken Hearts

Yes, äntligen fri! Idag är första dagen på lovet. Fick dock inga omdömen eftersom terminen inte slutar förrän efter lovet. Men skönt i alla fall. Först var vi i hemklassrummet och fikade och gjorde en sjuk julsaga och gjorde den där leken där man ska rita huvud, sen skicka runt och fortsätta rita på någon annans teckning.
Efter det så gick vi till aulan där dansarna dansade och musikklasserna sjöng. Och Jessie var asduktig när hon spelade piano :D Fast jag tycker hon borde sjunga solo med. Hon är så sjukt duktig!

Sen drog jag och Felicia till Wayne's och köpte take away-latte och drog till Nancy's där Ilse och Josephin väntade ;) Sen gick vi på stan och åkte sen hem.

Ikväll blir det att dra till Anni med några i klassen, ska väl fira lite, umgås och så :D

Bye,

Los comentarios
De: Jossan

jag såg dej när du väntade på bussen:)
jag satt på 780 och gömde mig;)

GOD JUL!

2007-12-23 @ 01:53:35
URL: http://jossandersson.blogg.se
De: Josephin

blev ingen fest :P jag to 11 bussen hem ;)

2007-12-23 @ 09:23:40
URL: http://josephinnordin.blogg.se

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0