Those days

Vaknade imorse av att telefonen ringde. Det var Tom Tits som ville att jag skulle komma på jobbintervju på måndag :D Så grymt skönt att kanske få jobb. Sen när jag och Felicia vaknade för en andra gång så gick vi ner och gjorde pastasallad med pappa. Det blev dagens  frukost. + 2 rostade mackor med björnbärsmarmelad och sylt. MUMS!

Sen resten av dagen var jag lite med Felicia först.. satt vid datorn och gjorde mest ingenting..jag har haft det så tråkigt.:( Saknar mina tjejer som är på läger och har kul..

får panik igen.. på dig.. och på mig..


Los comentarios
De: Anonym

Jag vill också ha jobb i höst.. Tom tits låter ju asbra! Fan vad kul:)

2007-08-16 @ 21:26:54
URL: http://josephinnordin.blogg.se

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0