Show me

Idag får jag vara lycklig igen..


Ja, denna dag har mest bestått i att städa, sitta framför datorn och lyssna på musik.. sååå intressant. Och väldigt tråkigt i längden.
Ikväll ska jag iväg på Joels avskedsfest :( Kommer bli så otroligt tomt utan honom. Många tårar kommer att fällas ikväll om jag känner mig själv och vännerna rätt.. Alltid speedad till max, alltid massa råknäppa skämt på G, alltid bara så allmänt göteborgsgo. :( Och det var han som gav mig det otroligt fina smeknamnet Degisen. Mh, uppskattat.. :P

Inatt kommer Carro och sover över, vi drar sen imorgon vidare till The Voice, men jag måste erkänna att jag har verkligen ingen koll på vilka som kommer överhuvudtaget..:P Blir ju spännande..

Have a nice dayyyy:D

Los comentarios
De: Josephin

Fan vad kul... Alla ska på the voice... Säg hej till min brorsa om du ser honom ;)

2007-08-18 @ 13:24:54
De: Felicia

har egentligen inget att kommentera gör bara reklam för min nya blogg ;) feliciawulkan.blogg.se, och degisen är ett härligt smeknamn ;) puss<3

2007-08-18 @ 18:51:33
De: aleeeeeeecx

KOMMENTAR

2007-08-19 @ 00:50:37
URL: http://alexärsnyggg.com

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0