Sailing

Kom precis hem från Sandra, en kompis som ska flytta till Jönköping och plugga. Hon hade lite avskedsfika och mys och så:) Vi kollade på en massa bilder som hon hade på mig när jag var liten :O Sweet värre. Och massa kladdkaka. Ow, bussen hem var askall, jag var typ stelfrusen när jag kom ut och fortsatte vara stelfrusen när jag satte mig på buss nummer 2. Men jag lade mig i ugnen när jag kom hem så jag börjar tina:)

Imorgon är det dags för första danslektionen, ska bli så grymt kul!! Men frågan är ju vad man ska ha på sig? Men jag antar att det kanske ordnar sig efter ett tag..:)

Bye,

Los comentarios
De: Cexie

va ska du börja på dans? :P fan vad roligt, det vill jag med, på Street :) Älskar dig gumman min det vet du <333

2007-08-28 @ 08:02:26

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0