Please you

Ow, vi som skulle ut och springa igår.. :P Blev inget med det. Jag, syster, Ewwe och Rebecka drog istället ner till golfbanan och slog lite bollar :) Gick asbra ibland, fick iväg den i alla fall drygt 100 meter:D En gång var jag typ en halvmeter från att pricka 104-meters-skylten. Sen drog vi hem till mig och dansade järnet ;) Det är tillochmed så att jag har träningsvärk, i  rumpan och i ryggen. :/

Ja, så imorse ringde dom från vårdcentralen om mina provsvar för laktos, och för alla som är intresserade kan ajg berätta att jag är nästan laktosintolerant, jag har asdåliga såna värden och om man ska vara helt intolerant ska man ha 8, mår man helt bra har man 3,4 och jag har 7. Så. Nu vet ni det :)

Oh, är sååå nervös inför jobbintervjun idag.. på Tom Tits, och jag vill verkligen ha jobbet! Fatta skönt att jobba där, värsta arbetsmiljön och med Jossan dessutom :D Och lite extra cash skadar ju aldrig ;)

Have a nice day :)

Los comentarios
De: Evelina

Vi dansade ju verkligen host järnet kära du. ;) Och jag tror träningsvärken är från golfen, inte från dansen! ;)

2007-08-20 @ 13:11:17
URL: http://ewwwe.blogg.se
De: Viveka

Hejsan! Allt bra med dig? Ser fram emot onsdag, ska bli jättekul att träffa dig igen :)

2007-08-20 @ 15:56:30
URL: http://vivekaahlstrand.blogg.se

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0