Don't forget to remember me

Ow, var askul igår. Det var allsång i kyrkan igår och jag var med i bakgrundskören :) Var där 10 och övade heeeela dagen, allt satt asbra innan, men när det väl gällde hade man noll medhörning så det gick väl sådär. Efter det "programmet" så drog gänget ner till McDonald's och käkade glass och så. Där träffade jag ingen mindre än Anni, och det var ju väldigt trevligt :D Hade en skön dag med mycket mycket sång. That's how I like it :)

Bye,

Ow, hade inget som helst för mig idag så när Anna frågade om jag ville hänga med till Stockholm och leta efter hennes nya skola, Globala gymnasiet, så hängde jag faktiskt med. Blev ganska mycket åkande i tunnelbanan och på pendeln, men har man trevligt sällskap så gör det ju inget:) Vi hittade hennes skola efter mycket virrande i Östermalm, visade sig vara i Kungliga Musikhögskolans lokaler.. låter ju kanske lite flottare än Wendela Hebbe kanske.. såg asnajs ut!:D Efter Globala så drog vi till hennes bror i Stuvsta. Det var ju ett mindre äventyr det med måste jag erkänna. För varken jag eller Anna hittar i Stuvsta. Vi villade typ bort oss i värsta villaområdena och grejer:P Men en bra grej med Stuvsta är att de har världens godaste BonAqua-vatten och kakor!! Jag och Anna satt och mumsade havrekakor på perongen i väntan på det sega Södertäljetåget :P
Allt för idag:)

Byeagain,

Los comentarios
De: Evelina

PÅÅÅÅÅÅ östermalm!!!! :P

2007-08-27 @ 22:17:08
URL: http://ewwwe.blogg.se

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0