Chocolate

Skolan började assoft med dansträning. Denna dag var ddet med Lena, dvs modern/nutida dans. Det ser typ ut som om man är hög, bara flummar runt och grejs. Vi gjorde två improvisationsövningar, en skulle man dansa nära golvet och en nära taket. Såg säkert asmuppigt ut, men det var faktiskt rätt kul:P

Och jag måste erkänna att det är jättekul att ha Mathilda, min kusin, i skolan. Om man tänker på att vår vänskapliga nivå inte var jättehög efter att ha bott 3 veckor tillsammans så är jag förvånad över mig själv. Och hon räddade mig faktiskt från att helt gå under idag, hon lånade mig 8 kronor till en Delicatoboll!!<3 + att hon var ju också tvungen att ta mat vid allergistället, så jag har kommit fram till att hon är väldigt bra ändå!<33

Imorgon blir det dansa för livet! Jag, Reebs, Evelina, Mimmi, Linn och kanske Julia ska träna på våran lilla dans vi ska visa upp i kyrkan den 9 september. Ow, vad bra det kommer bli!! Är så tagg nu:D Ska även tillbringa eftermiddagen med Mathilda. Hon skulle typ klippa sig och sen drar vi till henne och käkar lite:)

Bye,

notevenyoucanbringmedowntoday

Los comentarios
De: Mathilda

Nämen josse! vad snäll du är!

2007-08-30 @ 19:58:54
De: Evelina

OMG. Josse pratar gott och kärleksfullt om Mathilda! :O

2007-09-01 @ 23:34:44
URL: http://ewwwe.blogg.se

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0