Breathe

Gick upp astidigt idag för jag och mamma skulle in till banken och fixa leg och nytt bankkort, jag råkade ju bryta mitt gamla i 2 delar.. Så det gick liksom inte att använda längre.. Så snart har jag leg också, slipper gå runt med mitt enormt fula pass som jag hatar så grymt mycket!!
Så när man ändå var på stan passade jag på att köpa ett par nya skor, eftersom mina gamla är heeelt paj efter att Anna och Ewwe, mina käära vänner, kastade i mig i vattnet med de 2 dagar nya skorna på. Schyyyyysst! Men de nya blev ett par svarta lågskor med ganska spetsig tå :) I like them, kommer passa grymt bra till höstens outfit med svart skinnjacka och stor, fet sjal :D
 
Sen drog jag och mamma hem, gjorde en stor latte, men den kommer aldrig att bli samma som på cafe.. och dom lär jag aldrig kunna dricka igen eftersom jag av någon väldigt cp anledning har blivit laktosintolerant. :(

Så nu är jag ensam.. mamma har dragit till jobbet, så nu väntar jag på att Carro ska dyka upp och förgylla ett par timmar på den här dagen. Och när hon har dragit igen så kommer Felicia och förgyller ett par till timmar! Helt underbart I say, har inte träffat dom på aslänge :(

Du ger mig PANIK, varför bara inte svara?:(

Los comentarios
De: Felicia

Dina skor är väldigt snygga ;) Jaa, och vi har väldigt trevligt tycker jag! Har saknat dig :)

2007-08-15 @ 20:58:53
URL: http://degeryd.blogg.se

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0