Yesterdays

Yes, äntligen fick jag min efterlängtade träning :D Såå skönt det var alltså! Nu tänker jag aldrig mer svika Friskis :)

Ganska trevligt att komma tillbaka till skolan. Orka vara hemma och inte göra något.. Annars hände inte så mycket, förutom att jag fick asbra på spanskaprovet :D Haha, sen var det ganska kul på engelskan när Anders vår lärare skulle få oss att bli tysta, bara det att Anders + SPMe1 = Soooo not true :P Den dagen klassen kommer överrens med han är halva klassen döda :S xD
Typ 1/3 står och skriker på han, 1/3 sitter och asgarvar åt eländet (jag typ) och resten sitter tysta och kollar på. Det är ganska kul :D Och samhällen ska vi ju inte tala om.. vad tror ni att vi gör? Jo, vi fikar. Varför det? Jo, för han är sugen. Hm, det måste vara något fel.. men men, fika är ju gott =)

Have a nice day.

Los comentarios
De: Hoff

håller med. är det ända jag kan säga :P

2007-04-27 @ 19:24:14

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0