Home

Idag var temat svart-vitt på bion. Vi såg först Touch of Evil. Ganska okej för att vara 50 år gammal faktiskt. Dock något seg.. sen var det lunch. Jag och Felicia busade lite och satte oss vid restaurangens bord, fast vi nog inte fick det :P Men men, det var gött i alla fall. Kul att se hennes veckra min när hon smakade på min laktosfria mjölk xD Den tyckte hon inte om kan jag säga.. Sen såg vi på Sjunde Inseglet. Så fruktansvärt otroligt meningslös film! Helt obegripligt varför man gör en sådan film överhuvudtaget. Det hände ingenting förutom att döden dök upp lite här och var. Fast det var lite äckligt när pestmännisko-täget kom och piskade sig själva. De var creapy..

YES, ska äntligen få amnäla mig till Hampe, typ vääärldens underbaraste plats på denna jord! Nästan.. bästa lägret i alla fall. Hade såå kul förra året och året innan det så i år blir nog ännu roligare eftersom vi känner några till nu, från Norrköping. Skoj skoj, längtar så sjukt mycket! Enda kruxet är boplats.. som förra året.. vi är typ massa från Södertälje som ska åka, som inte har någonstans att bo. Nån som har husvagn att hyra ut? :P

Ursch, måste ta itu med detta engelska-projekt som kommer ta livet av mig :S

 COSY!!

Los comentarios
De: Hoff

jaa, vi är busigast! hihi ;) Urrk, jag hatar verkligen mjölk! jag förstår inte hur du kunde övertala mig att ta en klunk! som tur hade jag ju lokapäron att skölja ner med! ;)

2007-04-27 @ 19:20:46

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0