Ooh la

Idag är det varmt. Jag hade nog inte överlevt
om jag inte fått i mig väärldens godaste macka
och vääärldens godaste loka. Från kiosken i
skolan. Vad skulle jag göra utan den? :)

Dagen började med en slapp sovmorgon till 9,
kunde sovit en timam tilll, men jag var så vaken
att det var trevligare att äta segfrukost med
mamma. Fick skjuts in till stan och träffade Viveka.
Vi köpte typ samma klänning fast olika färger.
Sen träffade vi Lotti och hade betygsnack.. MVG
på reklamkampanjen känns ju ganska bra :D
Så antagligen MVG i hela Medieproduktionskursen.
200 poäng.

Ikväll blir det att måla i dojjan efter träningen med Mathilda.
Sen grillning med mysgänget.

Bye,

Los comentarios

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0