Come what may

Förlåt. Jag vet verkligen inte vad det är med mig nuförtiden. Jag bloggar aldrig! Men nu får det bli ändring på det!

Men nu har man gått i skolan i drygt en vecka och tycker det är helt okej. Jag är sjukt pepp på mvg i allt, även fast pressen är enorm och att jag typ kvävs i grejer. Nu har jag även ansvaret för lovsången också, pepp på det med. Plus mycket annat som händer. Har knappt någon tid att vara för mig själv och bara ta det lugnt.. men hoppas saker lugnar ner sig lite.. :)

Hektisk helg har man framför sig i alla fall. Ska packa nu för att sova över hos kära Elin efter Pannkakskyrkan, kommer antagligen bli mkt sent inatt. Sen imorgon blir det antagligen att gå lite på stan. Kyrkornas dag tydligen, får se vad det innebär.. Sen blir det fika hos Felicia med klassen, mkt trevligt! Sedan blir det hem och kolla på pappas inköp från Kina, hoppas på en snygg väska:) Söndag vet jag dock inte.. plugg tror jag.. Wiho!

Önska mig lycka till, jag hoppas jag överlever.

Bye,

And there's no mountain too high
No river too wide
Sing out this song, and I'll be there by your side
Storm clouds may gather,
And stars may collide

But I love you (I love you)
Until the end of time (until the end of time)

Come what may
Come what may
I will love you until my dying day

Come what may - Moulin Rouge

Los comentarios
De: Evelina

du kommer klara det!

2008-08-29 @ 19:01:26
URL: http://ewwwe.blogg.se/

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0