Momento

En jobbig grej med Marre är att eftersom det är så väldans mycket nytt och massa intryck hela hela tiden så åker känslorna upp och ner som en berg-och-dalbana. Känns lite konstigt att man i ena stunden har jättekul med folk och i nästa inser man att man har känt dom i knappt tre veckor och de flesta känner man inte på djupet.. Jag antar att man lär sig mycket av att umgås på det sättet, men det är inte riktigt vad jag är van vid.. men det får väl ge med sig antar jag. Men nu skulle det vara skönt att komma hem till folk man faktiskt känner sen år och dar och det ska bli riktigt skönt att Marcus kommer i helgen och nästa helg tillsammans med Linn :)

PUSS

Los comentarios
De: en omjölkad ko som inte kan spanska

jag vill också komma. varför bjuder du aldrig ner mig? jag behöver också mjölkas.

2010-01-29 @ 09:59:11

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0