goodbye bafana

SERIÖST, jag blir galen på alla dessa djur! Jag har väl ingen bondgård här heller! Never in my entire life att jag tänker släppa in er i min lägenhet förrän ni beter er som människor!
GOODBYE!

Los comentarios
De: En uppblåst höna med en svart fjäder (som funkar bra om man vill ha tuppar)

Tss.. På landet bor du i alla fall! I lilla landet lagom, landet brunsås, whatever you like to call it. Som djur känner jag mig kränkt, är du någon slags djur-rasist? Nä.. nu ska jag gå och ragga tuppar...

2010-02-06 @ 14:38:01
De: en vilsen hundvalp med svansen mellan benen

jag blir upprörd när jag läser sånt här i din blogg josefine. trodde inte de här om dig.

ska förstöra ditt rykte bland ALLA mina hundvänner.

du är inget att hänga i granen.

nu ska jag fortsätta tugga på mitt märgben, OVER AND OUT!

2010-02-06 @ 16:30:53

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0