An axe

Regn regn regn.. Idag känns det som allt blev så blött tillslut. Först när jag satt vid självfallet i en timme så vräkte det ner, sen när jag skulle hem till Marcus från Friskis öppnade sig himlen och släppte ut allt som bara var möjligt, typ hagel som skar upp mina kinder och hamrade sönder mitt huvud. Myyyys.

Nu är jag och Linn hemma själva hemma över helgen och det ska bli ganska skönt. Även om jag redan har bokat upp mig ungefär varje dag. Imorgon blir det heldag med Elin. Först på stan där jag äntligen ska få köpa min kavaj och väska som jag har tittat ut, sen havregrynsgrötslunch like good old times, sen ska vi till kyrkan ett tag :) Kvällen kommer spenderas med mitt gamla tjejgäng från nian och några år bakåt. Ska bli grymt kul att träffa alla igen :D Lördag ska jag jobba igen och sedan släpa hem min käre Marcus som sover över tills söndag då jag ska jobba igen. Efter jobbet tar jag med Felicia hem som även hon ska sova över till måndag! Busy weekend people!

Los comentarios
De: Mathilda

Jo men visst de kan jag väl, vi får bestämma när bara!

2009-09-25 @ 16:00:32
URL: http://mathildamedth.blogg.se/
De: marcus

äntligen kommer blogginläggen igen :P

2009-09-26 @ 13:26:59

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0