Try Again

Ååååh, vilken grymt bra födelsedag jag har firat! Fick en massa mysgrejer från familjen, en Londonresa av min älskling och hans familj och en jättemysig kväll med Ewwis, Felicia, Marcus och Ewwes kompisar som inkluderade en fin älgshow! Det känns som att jag nuförtiden lever för min kommande Londonresa och då jag träffar Marcus.. Så segt att inte jobba vardagar längre för om man inte hittar på något tidigt på dagen så blir man bara sittandes framför TVn.. Är numera besatt av Sjunde Himlen och tycker faktiskt att Ellen DeGeneres talkshow är kul!!? Bläblä... Hör mycket väldigt jättegärna av er om ni vill hitta på något under dagen och dra mig från soffan. Uppskattas! Puss!

Los comentarios
De: Rebecka

vad synd att jag inte läste detta tidigare, jag som var ledig idag.. men på lovet kan vi leka hela tiden för då är alla lediga! :D

2009-10-21 @ 20:39:42
De: marcus

då jobbar hon ;) haha :P

2009-10-22 @ 00:58:13
De: marcus

känns lite tomt här..

2009-12-01 @ 10:27:13
De: Madde

Hej :)



Hur mår du idag?



Kram /M

2009-12-21 @ 16:30:00
URL: http://maddisenj.blogg.se/

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0