Let's dance to joy division

Så var man hemma efter ett par hektiska dygn. Jobbade hååårt i måndags och hade min allra första såpashow. Gick relativt bra och kändes fint i själen. Sen var det bara att dra ungefär 25 mil vidare. Jag och Felicia drog ner till Ewwe i de småländska skogarna och hälsade på henne på bibelskolan :) Det var grymt trevligt att vara vi tre igen, så det blev kvällspromenad och cykla in till Aneby med massa traumatiska och trevliga upplevelser. Sen kvällen efter drog vi igen, de 25 milen hemåt fast jag var tvungen att krypköra i en halvtimme.. jippie.. Sen vidare hem till min käre Marcus i typ.. 40 minuter? Men vad gör man inte för sin älskade när man firar 10 månader? ;) Sen var det upp och jobba igen och hålla i en katastrofal säpashow :P

Sen idag träffade jag min älskade Marcus som var jättesöt och bjöd mig på fika, på Bacinos of course. Det var det godaste latten på länge och enligt Marcus var jag bara speedad i ungefär två minuter :D:D Vi gör framsteg! Puss på 10 månader av resten av våra liv! :)

Los comentarios
De: marcus

puss på dig också :P

2009-10-07 @ 23:16:13

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0