The Humans Are Dead

För er som vill ha en uppdatering på mitt förhållande till geografin så hatar jag de fortfarande. Och jag uppskattar erbjudande om att göra mitt arbete.

För att ge Ewwe lite upprättelse så kan jag tala om att hon inte har utgett sig att vara Marcus i kommentarerna nedan, och jag kan tala om att boven i dramat var Julia.. damdamm.... Jag har faktiskt lärt mig ett och annat av min käre Marcus och numera kan jag spåra IPadresserna så, GOTTCHA! ;)

Ikväll blire riktigt najs, upptagen till max säger jag bara. Först är det barnkören som jag och Sabine ska börja ta mera ansvar för, vi ska lära de yngsta en låt som jag inte kan själv än :P Sen ska vi käka och sen ska vi typ snacka och sen ska vi ha möte och sen ska vi hänga i DOJAN!

Och jag måste hålla med Ewwes inlägg, jag skulle inte ha något emot att vara på läger nu. Typ de hon har på bilden, typ församlingslägret i höstas.. Orkar inte med skolan längre. Är iofs bara ett halvår kvar.


(Erkänn M & F, ni gillar titelvalet!)

Los comentarios
De: julius ceasar augustus..

äschan päschan dååå! haha jag tycdkte de va sjuukt roligt iaf..

vadå bara du o bine? jag o linnsan ska väl också ta mer ansvar, duuuudE!

2009-01-23 @ 13:45:14
URL: http://joulea.blogg.se/
De: marcus

jag älskar titelvalet ;)

2009-01-24 @ 14:02:06
De: Evelina & Alma

tack för geografiuppdateringen!

alma hälsar att noterna i din bakgrund används när man sjunger! hon kan det där hon!

2009-01-24 @ 16:42:46
URL: http://ewwwe.blogg.se/
De: Evelina

ps. jag gillar också titelvalet juuu!

okej, men inte lika mycekt som MARCUS och FELICA (nu avslöjade jag dina hemliga bokstäver med!

2009-01-24 @ 16:43:39
URL: http://ewwwe.blogg.se/

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0