Sway

Kulkul.. nu har skolan börjat IGEN, en till vecka liksom som jag inte har något att göra om dagarna. Wiiie. Skulle vara trevligt att få något jobb, men jag antar att jag måste söka för att något ska hända. Segt med andra ord!

Festen hos Jessica i fredags var megamysig, även fast jag inte vann tävlingen. Julia var en värdig vinnare med lokaflaskan i håret, men jag vet ju iaf mest om Jessica :) Annars försöker jag bara få igång mig, mitt sego och börja träna igen. Gick 5,2 kilometer med syster i förrgår och det var mucho välbehövligt. Satsar även på att ha ett kort på friskis inom två dygn.. Ska användas flitigt!

Ewwe är numera goooone, var ett tårfyllt farväl (från min sida) men jag hoppas hon kommer tillbaka snart. Tur för mig att jag har älsklings-Marcus och favoritbruds-Felicia kvar:)


Still I need your sway, 'Cause you always pay for it.
And I and I need your soul, 'Cause you're always soulful.
And I and I need your heart, 'Cause you're always in the right places, m

Los comentarios
De: jessica

superdupermeganice kväll! :D bra jobbat med tävlingen Josse!

2009-08-25 @ 00:06:06
URL: http://jessicaberge.blogg.se/

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0