Gap

Sitter och väntar på den stora huvudmaskeraden at Jessica's TONIGHT :) Jag tror personligen det kommer bli hur mysigt och kul som helst för det blir det alltid när hon är inblandad.

Idag besökte jag min gamla skola som jag inte saknar för fem öre, förutom klassmedlemmar, några mysvänner i övriga klasser och en och annan lärare. Kul att jag inte fick veta innan att matten skulle vara med på mitt slutbetyg och sänka snittet med 3,5 poäng och göra mig allmänt deprimerad. Och rektorn kunde inte göra något åt det. Nehe. Bajsbajs, då får jag väl gå och vara deprimerad i min ensamhet då!

igår var det arbetsintervju på tom tits och G-Burri Larsson var där! Det gjorde det hela aningens lättare och det var mycket roligare denna gång, så om jag inte får jobbet så blir jag nekad med hedern i behåll. Men antagligen ska jag ändå gå och söka mig ett tredje jobb. Det vore ju faktiskt inte lite fel med extra pengar som jag tänker åka runt i Europa med. Mysmys.

För övrigt mår jag bra och är drabbad av the kooks-nostalgi :)

Los comentarios
De: Jennifer

my blogg is alive!

2009-08-21 @ 19:46:57
URL: http://jenniferjonasson.blogg.se/
De: Anonym

jag ska bara jobba :) blir ett basår nästa höst istället för komvux nu i höst :)

2009-08-22 @ 20:35:56

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0