Broken Toy

Nu känns det sjukt bra faktiskt.. surprise surprise. För inte mindre än ett dygn sedan bröt jag ihop av ångest inför framtiden och vuxenlivet och allt annat som är sådär pissjobbigt. Att jag måste hitta ett jobb för att kunna åka till Mariannelund och sedan hitta ett jobb för att kunna få pengar till annat och blablabla.. allt handlar typ bara om pengar nuförtiden och hur man ska överleva.

Men nu visar det sig att jag har en oerhört underbar far som tänker ge mig de pengar jag behöver som inte CSN-bidragen täcker :D Åååååå äkta lycka känner jag bara eftersom jag då har chansen att spara till tågluffen nästa sommar! Vore så sjukt underbart megakul att komma iväg på den. Jag, Ewwe och Felicia - lost in Europe!

Den närmaste veckan känns bara som en enda stor fest. Igår var det Sabinus som blev 18,  jättemys i pingsthuset med massa god mat och vänner och sånt och ikväll var det firande av Felicia som blir 19 på CP och en massa andra tjejer från gamla klassen, på onsdag är det hejdå-Ewwe-Anna-fyller-år-fest som, som alltid hos Rosell, kommer bli megamys fast jag kommer bli deprimerad av vissa anledningar, och sen är det Felicia igen på torsdag som är go och bjuder på fika och sånt och Jessica som fyller 18 och har huvud-maskerad på fredag. Fullt upp och så ska man hinna skicka iväg jobbansökningar också.

Har äntligen fått tag i rätt adress till Tomtits-tjejen så nu har jag sökt. Finally. Nu är det bara 11111 andra ställen kvar :)

Mycket idag, men så blir det när mycket händer och huvudet är fullt med tankar :)
Peace out!!

Los comentarios
De: Jeanine

Du har en bra pappa du :) Ses på fredag tjejen! KRAM!

2009-08-18 @ 16:33:25
URL: http://barajeanine.blogg.se/

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0