Bad Dream

Jaha, så har de flesta börjat skolan och ensamheten och sysslolösheten börjar kännas mer och mer.. Men jag tog i alla fall ett steg mot jobbsökandet idag och skrev ut några betyg och sånt. Och skickade in IGEN till Tom Tits eftersom det tydligen inte funkade att bara mejla..

Marcus kom och räddade mig från min ensamhet efter ett tag i alla fall och vi myste framför Greys och jag tröttade ut honm med min framtidspanik. Men nu är det klart i alla fall, det blir Mariannelund till våren och snart är papprena inskickade ;) Wiho!!

Jag tror också att jag borde be om förlåtelse till någon/några för mina humörsvängningar.. är lite ur balans, men det är bättre snart :)


Los comentarios
De: Jeanine

Haha jag har faktiskt inte gjort designen själv, en toppentjej vid namn Linda hjälpte mig :) hon gör bloggdesign mot lite pengar, så slipper jag lägga tid på nåt jag inte kan :)

saknar dig nu tjejen, men fredag it is! kommer på nåt att ha på huvudet? ;) KRAM!

2009-08-19 @ 15:16:03
URL: http://barajeanine.blogg.se/

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0