Awakening

Så var man arbetslös. Damdam.. Så vad ska man nu hitta på när allas skolor börjar? Jag hoppas att Elin tänker träna ihälj sig med mig så man har något att göra iaf :) Och nu har man ju alltid Felicia, min käre syster i cheese, som kan träna också :D Fatta vältränad man kommer bli om jag inte får jobb ;)

Jag har gått och blivit beroende. Japp, och inte av vad som helst, utan Harry Potter-spelet. På Gamecub!! Det är fruktansvärt beroendeframkallande och har tyvärr satt sig stenhårt på min hjärna.

Annars har jag precis avnjutit en en och en halv timmas promenad med Marcus, Anna och Yacin, vilket jag behövde efter en hel sommar utan träning :) Sedan kommer Linda med hennes Kongo-kompisar och tänker äta världens godaste kycklingpaj och världens godaste kladdkakamedkokoskakor :) muuuuums!

All for now,

Los comentarios
De: nanthin

jo det är det.. men jag får något senast den 27e och då är det inflyttning lite senare. Dock kan det vara vad som helst, antagligen inget jag skulle välja själv... :(

2009-08-16 @ 13:20:35
De: Anonym

Ja :D jag ska lägga ut bilder =D

Och jo, jag är livrädd... Tänkte inte att jag skulle flytta hemifrån på ett tag egetnligen!

2009-08-17 @ 17:15:20

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0