This is me

Idag älskade jag mitt jobb! Dagens uppdrag var att ha hand om Ruben Dernulf, en 4,5 månaders bebis! Helt okej om jag får säga det själv. Jag är mer eller mindre kär i honom, speciellt när han tog tag i mitt hår med båda händerna och burrade in sitt ansikte i mitt, typ pussade fast på bebissätt. Jag smälte och blev en pöl på marken!

Ikväll blir det att vara hemma med familjen. Pallar inte att dra någonstans nu för jag är så sjukt trött så det är säkrast.. Annars vet man aldrig vart man vaknar någonstans..

Godnatt och bye,


Los comentarios
De: felicia

jag visste inte att det fanns barn som gillar dig :O hahahaha hahaahahah haha

2008-10-11 @ 01:17:29
De: Alex

Yeees! men nu hade vi ganska tätt schema eftersom vi åkte med en kompis och hennes mamma, men ska till sthlm på lovet igen och då kanske man kan stanna i tälje!

2008-10-12 @ 20:14:35
URL: http://nallexander.blogg.se/
De: Evelina

hahaha, jag stämmer in i felicias lilla kommentar och syftar på när alma började gråta när hon såg dig i nattlinne.....................

2008-10-12 @ 23:10:00
URL: http://ewwwe.blogg.se/
De: joss

vart jobbar du?

2008-10-21 @ 19:33:46

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0