Music's in my soul

Idag när jag satt på tåget till Älvsjö helt ensam och utan musik i öronen så kom jag på hur mycket jag älskar att åka tåg. Det är rent utav plågsamt att gå av. Jag älskar att sitta i min egen värld på ett varmt och skönt säte och bara åka liksom. Och jag menar det verkligen, jag blir typ deppig när jag inser att det bara är två stationer kvar och sen är jag framme.

Annars är praktiken skön, idag hängde jag emd Roger överallt ochvar den idylliska praktikanten. Jag bar, fixade kaffe och markerade saker. Eftersom det var på PMU så var det helt okej. Det var kul. Sen skulle jag iväg med en fotograf och en reporter och filma en öö tant på Hem&Villa-mässan. Det var också helt okej fast det låter dötrist. En helt okej dag med andra ord. Plus att jag fick sovmorgon.

Bye,

Los comentarios
De: Evelina

jag älskar också att åka tåg, och buss, fast man ska ha musik i öronen. ikväll så ville jag till och med ta bussen framför bilen, för då slipper man tänka och kan bara vara! :D

2008-10-08 @ 21:32:56
URL: http://ewwwe.blogg.se/
De: Evelina

jag älskar också att åka tåg, och buss, fast man ska ha musik i öronen. ikväll så ville jag till och med ta bussen framför bilen, för då slipper man tänka och kan bara vara! :D

2008-10-08 @ 21:33:04
URL: http://ewwwe.blogg.se/
De: snygg_tjej

twice as good

2008-10-08 @ 21:33:46

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0