Death and all of his Friends

Allt för dig Alex och ja, jag är noob, men jag skäms inte för det.

Idag på praktiken:

Micke med lusig blick i ögonen: "Jossan, nu får du ta stativet. Jag vill inte skrämma dig men det är värt 70 000."
Kul. Kul att jag får släpa runt på megadyr utrustning som höll på att ta livet av mina armar eftersom de inte är konstruerade för att släpa runt på 100 kilos grejer. Typ.

Annars är praktiken kul. Har blivit riktigt tajt med ett par lampor och dess blåa hölje. Och med teamet också.

Bye,

Los comentarios
De: Alex

Det är bra att du har insett en del saker ;) närå

Vart praktiserar du?

2008-10-08 @ 21:05:01
URL: http://nallexander.blogg.se/

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0