Let bodyloose

Jag har nog aldrig längtat efter att gymma så mycket som idag. Det var sjukt vad jag längtade. Så idag spenderade jag eftermiddagen på Friskis & Svettis med Felicia och Ewwe. Det var grymt bra, massa träningsvärk imorgon med. Men den träningsvärken man får är så skön på något sätt. Så det blir nog bara bra.

Annars var jag mer eller mindre groggy under dagen.. huvudet hängde inte med någonstans. Jag tillochmed gjorde en Viveka och dregglade lite kaffe. Min underbara latte som jag och Felicia unnade oss inna träning. Lite måste man ju ha för att orka ;)

Annars är jag bara glad att våren är påväg tillbaka. Underbart med sol och vårskor!

Bye,

Los comentarios
De: Anonym

Älskar att fika med dig ;) haha, och diskutera våra problem. Skönt att gymma också! från och med nu, every monday!

2008-04-17 @ 22:08:24

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0